niedziela, 13 lipca 2014

Liebster Awards :)

Hop, Hop, Hop! ;) Hejka karmelki :3 Tak jak jest w tytule zostałam nominowana do Liebster Award :) Dwa razy <3 No to zaczynamy :) A co do rozdziałów to pojawią się jutro :) i na tym i na tym :3

Pierwszą nominacje dostałam od Ani, której bardzo za to dziękuje :) Pytania:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z bloggerem?

Nie było to jakieś zbytnio oryginalne. Po prostu nudziło mi się :D Przyjaciółka, która jak uzależniona czyta blogi o Raurze zaproponowała mi bym zaczęła pisać bloga. No i się zgodziłam. Zastanawiałam się też nad pisaniem książki na Wattpadzie, ale na razie postanowiłam pisać tylko na bloggerze :) 

2. Opisz siebie w paru słowach.

Zwariowana dziewczyna, która postanowiła przemalować włosy na fioletowo xD 

3. Raura czy Raia?

No oczywiście, że Raura <3 

4. Gdybyś miała okazję ożenić się z chłopakiem z R5. Kto to by był?

Nigdy się nad tym nie zastanawiłam :) Raczej Ross :D 

5. Ulubiona pisoenka R5?

Ogólnie wszystkie mi się podobają, ale jeśli miałabym wybierać to "Ain't No Way We're Goin' Home"

6. Ulubiona piosenka Austina & Ally?

"I Love Christmas" <3

7. Kosz czy siatkówka? 

Koszykówka :))

8. Kim byś chciała zostać w przyszłości?

Jak byłam mała to marzyłam by być aktorką :D

9. Czy masz rodzeństwo?

Niestety.. XD Pożeracze internetu :D

10. Ross czy Riker?

Ross :) 

11. Czy kibicujesz Rikessie i Rydellington? 

Jasne, że tak ^_^



Drugą nominację dostałam od Cristal, której również za to bardzo dziękuje :) Pytania:

1. Twoja ulubiona piosenka? 

Moje ulubione piosenki się tak często zmieniają, że sama już nie nadążam xD Na obecną chwilę: The Vamps - "Wild Heart" <3

2. Jak zaczęła się twoja przygoda z bloggerem? 

Pozwól, że skopiuje xD: 
Nie było to jakieś zbytnio oryginalne. Po prostu nudziło mi się :D Przyjaciółka, która jak uzależniona czyta blogi o Raurze zaproponowała mi bym zaczęła pisać bloga. No i się zgodziłam. Zastanawiałam się też nad pisaniem książki na Wattpadzie, ale na razie postanowiłam pisać tylko na bloggerze :) 

3. Gdybyś miała okazję ożenić się z chłopakiem z R5. Kto to by był? 

Tak jak wcześniej napisałam. Musiałabym się głębiej zastanowić. Najprędzej Ross :))

4. Twój ulubiony kolor? 

Hahah sama nie wiem jak się nazywa. Jakiś niebieski xD 

5. Twoja marzenie? 

Chciałabym pojechać do Holywoodu i zamieszkać w H&M xD 

6. Ulubona pora roku? 

Lato <3 

7. Twój ulubiony sport? 

Koszykówka ^_^

8. Ile czasu spędzasz poza domem? 

Ogólnie to wychodze raz na dzień na godzine :D 

9. Twoja ulubona gwiazda (oprócz R5) ? 

Laura Marano <3

10. Masz swoje "celebrity crush"? 

Mam :) Lucjan Mostowiak z M jak Miłość xD 

11. Który, twoim zdaniem, chłopak z R5 jest najprzystojniejszy? 

Ross :) To ci zagadka xD 

Ekhem, Ekhem, ponieważ nie mam teraz internetu i nie jestem pewna czy blogger na tablecie to zapisze nie nominuje nikogo bo nie mam jak zdobyć linków do blogów xD 

Do Napisania! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz